معماری ژینو

معماری ژینو

Genuine Architecture
معماری ژینو

معماری ژینو

Genuine Architecture

سوالات متداول در خصوص آموزش نرم افزار تری دی مکس


برای یاد گیری این نرم افزار سن و سال و یا تحصیلات و فاکتورهایی از این دست چندان تاثیر گذار نیست. مواردی که تاثیر بسزایی میتوانند داشته باشند دید 3بعدی داشتن، علاقه و پشتکار و تمرین مستمر است. طبیعی است افرادی که از طبع هنری یا تجربه و دید اجرایی برخوردارند موفقیت بهتری خواهند داشت.

  

 

  • قبل از فراگیری این دوره نیاز به فراگیری نرم افزار خاصی می باشد؟

توصیه می شود که اوتوکد و فتوشاپ یا کُرل را هم فرا بگیرید. به عنوان مثال اشخاصی که اوتوکد را بلد باشند میتوانند با ایمپورت کردن فایل کد به محیط مکس قسمتی از کار را آسانتر کنند هر چند که در محیط مکس نیز می توان آن نقشه های دوبعدی را دوباره ترسیم کرد ولی ترسیم دوبعدی در محیط کد راحتتر و دقیقتر انجام میگیرد. در هنگام رندر گیری هم گاهاً احتیاج هست که خروجی کار در فتوشاپ اصلاح گردد. بنابراین بالطبع افرادی که از قبل نرم افزارهای یاد شده یا مشابه آنها را فرا گرفته باشند میتوانند جوابهای بهتری بگیرند.

 

  • با گذراندن این دوره مدرک معتبر هم اعطا می شود؟

اساساً در محیط کار آزاد چندان به مدارک فرد نگاه نمی کنند ،آنچه مهم است میزان اشتیاق،  توانایی، تجربه و استعداد آن فرد در انجام آن کار است. بهتر است موارد یاد شده تقویت گردد. علی ایهال برای رفاه حال دوستانی که مدرک نیز برایشان مهم است با هماهنگی هایی که با سازمان فنی حرفه ای شده است مدرک رسمی مورد تایید این سازمان نیز اعطا می شود.


  • آیا یادگیری تری دی مکس کار سختی است؟

کار سختی نیست ولی نسبت به نرم افزارهای دیگر احتیاج به صرف وقت، تمرین و دقت بیشتری دارد. برای رسیدن به موفقیت حرفه ای راه های زیادی هست اگر مطمئنید که با گذراندن همان زمان پاسخ های بهتری در جهت موفقیت حرفه ای میگیرید پیشنهاد می شود حداقل امتحان کنید شاید این همان راه باشد. قطعا بعد از طی سختی های طول راه موفقیت حاصله شیرین تر به نظر خواهد رسید.


  • یادگیری کامل نرم افزار تری دی مکس چقدر زمان می برد؟
پاسخ به این سوال کمی سخت است. توضیح آنکه سطح اطلاعات در این نرم افزار بسیار بالاست و یادگیری آن به صورت فشرده در همان یک سال آغازین ممکن است منتهی برای حرفه ای شدن در این نرم افزار هر قدر هم که زمان گذاشته شود باز هم کم است؛ همانند انجام دادن کار اجرایی ساختمان که در آن در هر پروژه می توان درسهای آموزنده ای فرا گرفت. در جداول تکمیلی ارائه شده در صفحه اصلی سایت تعداد زمان های هر دوره به وضوح مشخص است و با برنامه ریزی های انجام شده سعی می شود که در هر دوره نکات و آموزش های مورد نیاز آن سطح داده شود. دوره پایه با هدف آشنایی با محیط و دستورات و امکانات محیط آن جهت گیریهای کاری که بعدها توسط افراد می تواند انجام شود را مشخص کرده؛ در نتیجه پاسخ به این سوال را ممکن خواهد ساخت.

  • نحوه پرداخت هزینه دوره به چه صورت خواهد بود؟ (چک، نقد و ...)

پرداخت هزینه هر دوره به صورت نقدی و در ابتدای همان دوره صورت خواهد گرفت. ولی پرداخت نصف مبلغ در ابتدا و الباقی در یک فقره چک به تاریخ 15 روز بعد از اولین جلسه بلامانع است.


  • پرداخت به صورت جلسه ای است یا ساعتی؟
برای هنر آموزان دوره های عمومی هزینه بر اساس کل دوره محاسبه شده است. علی ایهال دوستان می توانند برای تصمیم گیری بهتر قبل از ثبت نام در یکی از جلسات کلاس های موجود به صورت آزمایشی شرکت کرده و بعد از آن تصمیم خود مبنی بر شرکت کردن یا نکردن اعلام فرمایند.

در خصوص دوستانی که قصد آموزش دوره به صورت خصوصی را دارند با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایند.


  • مکان آموزش می تواند به انتخاب هنرجو تعیین گردد؟

بله، در خصوص دوستانی که قصد آموزش دوره به صورت خصوصی را دارند این قضیه ممکن می باشد.


  • جهت اطلاع از زمان و جزییات دوره با چه شماره ای و در چه ساعاتی از روز تماس بگیرم؟
شماره تماس بنده: ۰۹۱۲۴۰۷۲۵۵۹

اطلاع، هماهنگی و نامنویسی در دوره های آموزشی: ۰۹۳۳۴۱۶۵۸۲۱

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

234 110
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد