معماری ژینو

معماری ژینو

Genuine Architecture
معماری ژینو

معماری ژینو

Genuine Architecture

سیستم مناسب برای کار با نرم افزار تری دی مکس



در طول دوره کاری خود بسیاری از دوستان در مورد سیستم مناسب جهت کار با نرم افزار تری دی مکس سوالاتی طرح کردند. احتیاج به یک سیستم مناسب به لحاظ سخت افزاری و بهینه سازی نرم افزاری در حین کار با نرم افزارهای تخصصی بدیهی است. از طرفی روند روزانه پیشرفت تکنولوژی و رقابت بین تولیدکنندگان قطعات سخت افزاری و بالطبع جایگزینی سریع قطعات و تکنولوژی ، پیشرفتی آنی و ساعت به ساعت پیدا کرده که در نتیجه آن تصمیم گیری در مورد تهیه یک سیستم کاری مناسب را دشوار خواهد نمود. موجودی ،مچ بودن قطعات و داشتن کارایی و پرفورمنس مناسب با توجه به بودجه ای که صرف آن می شود نیز از جمله مشکلاتی است که در حین بستن چنین سیستم هایی مطرح می گردد. 

 

 

شاید از نظر افرادی چند، وجود سیستم مناسب برای اینکار بی معنی باشد منتهی همچنان که ما دوربین های مختلفی من جمله دوربین عکاسی حرفه ای، دوربین نقشه برداری، دوربینهای کنترل ترافیک و ثبت تخلف راهنمایی رانندگی و... در مقابل دوربین های معمولی داریم که باید کارهای مختلفی انجام دهند بنابراین سیستم های کامپیوتری نیز با توجه به انتظاراتی که باید برآورده کنند طراحی و مشخصات خاصی می طلبد.

به عنوان مثال برای انجام کار تری دی مکس در پروژه آرمیتاژ گلشن مشهد یا چند دفتر معماری دیگر نیز بعد از مجاب کردن عوامل مالی، سیستمی طراحی شد که با توجه به بودجه کارفرما مناسب کار و معقول باشد.

بنابراین با توجه به تجربیات کسب شده آماده مشاوره ،اسمبل و تحویل سیستم های تخصصی که می بایست تحت فشار کاری CPU, GPU قرار بگیرند می باشیم. 

 

تصاویری از سخت افزار سیستمی که برای سهولت کار در محیط این نرم افزار برای خودم اسمبل کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
azade چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 18:45

با سلام،بسیار عالی بود .ممنون از اطلاعات مفیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد